piątek, 14 lutego 2014

Walentynki + mały DIY

Cześć wszystkim :>
WALENTYNKI- najbardziej ulubione święto zakochanych, najmniej lubiane przez osoby samotne. Mi akurat Walentynki nie przeszkadzają ale jednak nie obchodzę ich jakoś hucznie, ogranicza się to do śniadania dla mojej gwiazdy, ale w tym roku spotkało mnie zaskoczenie...

Mój tatuś zadbał aby jego córeczki nie zostały samotne w dzień zakochanych





  
Zadbał też o mamusię <3







Śniadanie Werci w tym roku mniej słodko, niż w poprzednim :)



Teraz DIY

Wczoraj wieczorem nudząc się już siedzeniem przed telewizją przyszedł mi pomysł na biżuterie z elementami z modeliny. Nie robiłam zdjęć podczas tworzenia, lecz wykonanie jest banalne. Polega na zrobieniu postaci, kształtu, czy ogólnie "czegoś" z modeliny, potem jeśli chcecie zrobić przywieszkę np. do bransoletki tak jak było w moim przypadku trzeba wbić drucik w nią, aby mieć czym przywiesić do łańcuszka, potem zagotowałam wodę i wsadziłam do niej na 10 minut moją modelinę, gdy już wyschła to popsikałam ją lakierem i przyczepiłam do bazy bransoletki i to właśnie cała filozofia.
Efekt niżej :)







1 komentarz: