środa, 5 lutego 2014

DIY- zwykłe-niezwykłe spodnie

Czeeeść!!
Dzisiaj mam wyjątkowo dobry humor :D
Zapowiedzieli nam około 15 sprawdzianów na ten i następny tydzień. Wita klasa 3 gim- 3 miesiące przed egzaminami -,-. Jednak, że idę na konkurs to jestem zwolniona z wszystkiego przez cały tydzień. Tak dobrze to jeszcze nigdy nie było :p Dzisiaj mam wrażenie, że jestem dzieckiem szczęścia :D Cudowna rodzina, przyjaciele i jeszcze brak sprawdzianów, dlaczego tak zawsze nie ma? Życie bez sprawdzianów :3
Koniec paplaniny o mnie, a czas żeby coś konkretnego naskrobać :D

Dzisiaj DIY- zwykłe-niezwykłe spodnie. Dlaczego taka nazwa?
Zwykłe- bo nie składają się z więcej niż dwóch przeciętnie zwykłych rzeczy- spodni i agrafek.
Niezwykłe- bo kto nosi spodnie z agrafami?
Niewiele osób (ja nie znam żadnej), więc postanowiłam zrobić takie.

Do wykonania potrzeba tylko czasu, starych dżinsów i agrafek :)

Ja użyłam takich opakowań 3 :)







W rzeczywistości kolor dżinsów jest taki jak na drugim zdjęciu, na pierwszym rozświetliła lampa :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz