piątek, 7 lutego 2014

Usprawiedliwienie

Hej wszystkim ! :<
Dzisiaj jak w temacie chciałam się przed Wami usprawiedliwić- nie będzie dzisiaj recenzji książki tylko taka krótka informacja dlaczego.
Otóż wczoraj wieczorem posmarowałam się kremem mojej mamy i rano wstałam z całą czerwoną spuchniętą buzią z  krosteczkami. Jak można się domyślić od razu pojechaliśmy do lekarza, który stwierdził alergie. Pół dnia przespałam ze zmęczenia i teraz również nie mam siły pisać recenzji książki, ale obiecałam sobie, że będę co drugi dzień wstawiać post na bloga dlatego musiałam usprawiedliwić moją nieobecność, jeżeli jutro lepiej będę się czuła na pewno wstawię moją opinie o książce "Piękni i martwi"- bo taki miałam plan. Także do najbliższego spotkania :>

1 komentarz:

  1. Niektóre kremy są uczulające
    Też miałam wysypkę po kremie Nivea zwykłym białym Soft.
    ŻYCZĘ ZDROWIA! i powrotu do pisania recenzji

    OdpowiedzUsuń