piątek, 28 lutego 2014

Czas tak szybko mija...

Hej wszystkim :)
TIK TAK, TIK TAK i już po lutym, a ja w tym miesiącu dodałam tylko 7 postów :<. Ale musicie mi wybaczyć naprawdę byłam zabiegana, te wszystkie sprawdziany, testy i ogólnie nauka w tym miesiącu naprawdę mnie przerosły. Muszę przyznać, że po prostu upadła u mnie organizacja, nie rozpaczam jednak nad rozlanym mlekiem i wracam do Was z nowymi pomysłami i recenzjami. Po pierwsze regularne blogowanie :) Mam też kilka pomysłów na wygląd bloga czy też pomysły dotyczące samych wpisów :D Jeśli się uda to następny wpis będzie inny niż dotychczasowe.

A tymczasem dzisiaj DIY z bransoletkami :>
Czasami mam problemy z kupnem biżuterii, bo albo mi się podoba ale nie będzie mi do niczego pasowała, albo po prostu kosztuje majątek. W tamtym roku zaczęła się moja przygoda z własnoręcznymi ozdóbkami. Zaczęło się od tego, że na festynie w moim mieście był stragan na którym młoda dziewczyna sprzedawała swoje dzieła. Pomyślałam dlaczego by nie spróbować? Chodziłam po różnych pasmanteriach, jednak wybór koralików  nie był największy więc pozostawały zakupy przez internet.

Najlepszą dla mnie stroną okazały się ekoraliki. Jest tam naprawdę duży wybór koralików i półfabrykatów po dobrej cenie. Pomysły czerpałam z internetu czy też eksperymentowałam sama :D
Kilka wyników mojej pracy :)










Jutro rano sobota co wiąże się ze... sprzątaniem w domku :< ale zaraz potem lecę do kuzynki, mam nadzieje, że jakoś fajnie minie nam czas :)

Tymczasem lecę oglądać Garfielda i jeść owsiankę :)
Do zobaczenia :* <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz