wtorek, 25 marca 2014

Pokaz mody i mile spędzony czas :>


Hej :>
Dzisiaj post również niezbyt długi.
Jutro konkurs z techniki i nie ma mnie w szkole
W piątek i niedziele opiekuje się i oprowadzam Węgrów po mieście bo wymiana międzynarodowa.
A w maju ja jadę na Węgry już się nie mogę doczekać <33

A więc w piątek i niedziele będzie trochę chodzenia ale za to następny cały tydzień bez pytania, więc na pewno posty będą częściej :)
W sobotę w moim mieście a dokładnie w galerii był pokaz mody. Nie jakiś profesjonalny ale było naprawdę fajnie. Goście  "specjalni"  to  Olivier Janiak i Kasjan Cieśla- uczestnik X Factor'a. Powiem szczerze jakoś modą specjalnie się nie interesuję jednak naprawdę było super szczególnie występy Kasjana, który ma tak przecudny głos, że odpadam mimo że to nie jest rodzaj muzyki, którą codziennie słucham :D.

Następny post będzie o porównaniu filmy do książki "Kamienie na szaniec" :D



Miałam nagrany filmik jak śpiewa Kasjan ale niewiele można z nich usłyszeć a więc dam Wam linki do jego filmików na youtube :)
klik 1
klik 2
klik 3

I kilka zdjęć z pokazu :p






Szybka przekąska między pokazami

Jakiś pan wszedł mi w kadr :3




Pamiątkowe zdjęcie z Olivierem- jest.
Razem z Karolinka i moją młodszą siostrą Wercią :3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz