środa, 29 stycznia 2014

O mnie i tematyce bloga ;)

Hejj!
Jestem zdania, że fajnie najpierw poznać osobę, którą ma się zamiar słuchać.
Tak więc jestem Patrycja ;) (tak przynajmniej pisze w papierach). Mam 15 lat i jestem z Podkarpacia. Trudno jest mi samą siebie opisać jeśli chodzi o charakter, ale z tego co rodzina i przyjaciele mi mówią to jestem spontaniczna (co będziecie mogli wywnioskować z moich wpisów) i szybko nawiązuje kontakt z innymi, więc mam nadzieję, że się dogadamy.

O BLOGU ;)
Tematyka bloga będzie trochę dziwna, gdyż nie będzie dotyczyła tylko jednego tematu, lecz wielu. Jednym z głównych będą recenzje książek, których mam dość sporo, będą też wpisy typu DIY czyli zrób to sam. Na pewno będą zdarzać się też notki związane ze mną i tym co robię ;)

Chciałabym pokazać Wam jak ja patrzę na świat,
Tak więc zapraszam!
To chyba tyle ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz